Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері: |
Ресурстар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы: 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен сәлемдесу Үй тапсырмасын сұрау.Кім жылдам? әдісі. Шарты: Алдыңғы білімі арқылы оқушының қарқынды жұмыс жасауы. 1969 жылы Есік обасынан “Алтын адамды” тапқан археолог?Қ.Ақышев Бұл ескерткіш қай ғасырларға жатады?Б.з.д IV-IIIғ Аң стилі дегеніміз не?Аңдарды бейнелеу Есік обасынан табылған күміс тостағандағы таңба саны?26 Бағалау:Мадақтау арқылы.
|
Интербелсенді тақта
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы:
15 мин
5 мин
5 мин |
Т.Ж: шарты қағаз қиындылары арқылы топқа бөлу.( Бесшатыр, Шілікті)Оқулықпен жұмыс 1-тапсырма:Берілген тапсырма бойынша постер қорғау: 1-топ Бесшатыр:Шілікті қорғаны құрлысының ерекшелігі. 2-топ Шілікті:Бесшатыр қорғаны құрлысының ерекшелігі. Бағалау:ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»топ бірін-бірі бағалайды Сергіту сәті.
2-тапсырма: «Семантикалық карта» Дескриптор: оқушылар аталған тұжырымдардың қай археологиялық ескерткішке тән екенін айқындап, толтырады.
Бағалау:Басбармақ арқылы. 3-тапсырма – жеке жұмыс -«Кесте толтыру» Дескриптор: Археологиялық ескерткіштерді салыстырады
|
А-4 қағазы, маркер, стикер, филипчарт |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы:
5 мин |
Сәйкестендіру:4-тапсырма Дескриптор:Тарихи терминдерді сәйкестендіріңіз
ҚБ.Өзін-өзі бағалау.(ПМҚ)
Үйге тапсырма: Суреттерге қарап «Археологиялық ескерткішке саяхат» атты эссе жазу.60-70 сөз
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Жеке. жұптық, топтық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. 2.Кеңейтілген тапсырмалар берілді |
1.Мадақтау 2.Екі жұлдыз,бір тілек 3.Өзін-өзі бағалау 4.ПМҚ |
Денсаулық сақтау технологиялары. Белсенді іс-әрекет түрлері. Қауіпсіздік техникасы ережелері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||