"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Сергеевка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық  мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Сергеевка отдела образования по Атбасарскому району управления  образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жағыпар Ұ.М. "Жол белгілерін білесің бе?

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

САБАҚ: 8

Мектеп: Сергеевка орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жағыпар Ұ.М.

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жол белгілерін білесін бе?

Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.О5.Мәтін  мазмұнын түсінуге,  нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тыңдалған мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тыңдалған мәтіндердегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай алады.

Бағалау критерийі

Мәтін мазмұнын түсінеді;

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды.

Тілдік мақсат

Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Жол белгілерін ситтап жазуда сын есімдерлі қолдану

Сабақта қамтылатын

құндылықтар

Құрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;

АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдалану үшін интербелсенді тақтаны қолданады.

Пәнаралық байланыс

 

Алдыңғы оқу

Қиял әлемі

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

7 минут

 

 

 

 

 

 

 

Қызығушылықты ояту

Ой қозғау

 – Жол белгілері туралы не білесіздер?

«Мен жол белгілері туралы не білемін?»

«INSERT» кестесінің бірінші бағанын толтыру ұсынылады. Білгенін сынып оқушыларымен бөліседі.

Мен білемін

Мен білдім

Менің білгім келеді

 

 

 

 

 

кеспе

 

слайд

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

3 минут

 

 

 

12 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 минут

 

 

 

 

 

Тыңдалым алды сұрақтар:

  • Жол белгілері не үшін керек?
  • Егер жол белгілері болмаса, не болар еді?
  • Жол белгілері нені білдіретінін білесің бе?

 

«Жол белгілерің білесін бе?» тақырыбындағы тыңдалым материалымен таңысады. Тыңдалым мәтінен кейін берілген деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

І деңгей. Бірінші және екінші мәтіндегі жол белгілерін сәйкестендіріп жазыңдар.

ІІ-деңгей. Мәтіндерде баяндалған жол белгілерін суреттен көрсетіңдер.

 

 

 

ІІІ деңгей. Сын есімді қатыстырып, өздерің жақсы білетін жол белгісін сипаттап, шағын мәтін жазыңдар.

 

Сәйкестендіріңіз.

 

Жол жөндеу жұмыстары жүруде

 

Жаяу жүргінші жолы

 

Автобус аялдамасы

 

Жерасты өтпе жолы

 

Жерүсті өтпе жолы

 

Жаяу жүргіншілерге тыйым салынады

 

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтаңыздар.

Негізгі ақпараттар

Қосымша ақпараттар

 

 

 

 

 

 

Бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 минут

 

 

 

 

Рефлексия. «INSERT» кестесінің соңғы 2 бағанын толтыру ұсынылады.

Мен білемін

Мен білдім

Менің білгім келеді

 

 

 

 

Үйге тапсырма: Салыстырмалы шырай формасындағы сын есімдерді пайдаланып, өздерің бұрын байқамаған жол белгісіне сипаттама мәтін жазыңдар.

 

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? 

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы  қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? 

Төменде берілген бөлімді осы сабақ  туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

 

               

 

Жаңартылған күні: 19.02.2021 16:51
Құрылған күні: 19.02.2021 16:51

Текст